kehuttu tuote kilpirauhaselle, Thyroid Energy..

Keskustelua kaikenlaisista lisäravinteista.
unettomuutta

kehuttu tuote kilpirauhaselle, Thyroid Energy..

Unread post by unettomuutta » 09 Mar 2012 13:19

Oon tilannu tuolta iherb.com:sta monta kertaa ja tuotteet tosi laadukkaita ja tosi halpoja verrattuna suomen hintoihin! d-vitamiinia, lysiiniä, L-theaniinia ym tilannu, nyt saapui just tuo thyroid energy, ainakin käyttäjäkokemukset todella positiivisia,tuolta voi lukea 400 palautetta.. Hintavertailua sen verran et suomessa esim Antistress valmiste se vahva, maksaa 2e kapseli. Tuolla 11e 90 kapselia..tosi hyvä tuote stressiin! mut tässä linkki siihen thyroid energyyn:

http://www.iherb.com/Now-Foods-Thyroid- ... s/843?at=0

Jos haluaa, voi käyttää tätä alennuskoodia: FOY657, saa ekasta tilauksesta 5 dollarin alennuksen, jää vajaa euro postikuluja vaik tilaa vaan yhen purkin. pitää syöttää siihen code: kenttään kun on valinnu tuotteet, niitten alapuolella..

Oli moni kehunu ihan hulluna, täytyy tosiaan kyllä itekkin kokeilla, tänään alkaa kokeilu.. n.10e maksaa niin ei paljoa häviä :D täs lista mitä sisältää..

Vitamin B-6 (from Pyridoxine HCl) 2 mg 100%
Folate (as Folic Acid) 400 mcg 100%
Vitamin B-12 (as Methylcobalamin) 60 mcg 1000%
Iodine (from Kelp and Irish Moss) 225 mcg 150%
Zinc (from L-OptiZinc - Zinc L-Methionine Complex) 25 mg 167%
Selenium (from L-Selenomethionine) (Yeast-Free) 50 mcg 71%
Copper (from Copper Amino Acid Chelate) 1 mg 50%
L-Tyrosine (Free-Form) 1.0 g (1,000 mg) †
Irish Moss (Chondrus crispus) (Thallus) 200 mg †
Guggul (Commiphora mukul) (Resinous Sap) Standardized Extract (min. 2.5% Guggulsterones) 75 mg †
Organic Kelp (Laminaria digitata) (Whole Plant) 60 mg †
Ashwagandha (Withania somnifera) (Root) Standardized Extract (min 4.5% Withanolides) 50 mg †
Trace Mineral Concentrate 5 mg †

cmos

Re: kehuttu tuote kilpirauhaselle, Thyroid Energy..

Unread post by cmos » 27 Feb 2013 17:53

Kuinkas Tulli suhtatuu tämän tilaamiseen? L-Tyrosine = reseptilääke?

mise

Unread post by mise » 27 Feb 2013 22:05

L-tyrosiini ei ole lääke, eikä reseptilääke. Se on aminohappo.

cmos

Unread post by cmos » 28 Feb 2013 12:30

Minä kiitän, oletin että tuo olisi sama kuin itse tyroksiini..

cmos

Unread post by cmos » 28 Feb 2013 16:51

Lisää tyhmiä(?) kysymyksiä, kuinkas tällaisen suhteen jota eräät tilailleet Suomeen iHerb:stä? Käsittääkseni samaa sisältöä kuin Armouri?
http://www.iherb.com/Natural-Sources-Ra ... sules/6009

miska

Unread post by miska » 28 Feb 2013 18:48

Kun tilaatte sieltä iherbistä katsokaa ettei laskun loppusumma ylitä 80dollaria, muuten joudutte maksamaan tullit ja sitte niistä tulee kalliita. Mikää ei estä tilaamasta useampia paketteja samana päivänä, jos summa uhkaa ylittyä. Itse olen tilannut, lähetys tulee n.viikossa. *jihaa*

mise

Unread post by mise » 28 Feb 2013 19:24

miska wrote:Kun tilaatte sieltä iherbistä katsokaa ettei laskun loppusumma ylitä 80dollaria, muuten joudutte maksamaan tullit ja sitte niistä tulee kalliita.
Tullirajat muuttui vuoden alusta ja nykyään tuo raja on noin 46 dollaria.

cmos

Unread post by cmos » 01 Mar 2013 09:19

Jep, tullirajan muutos tuli hieman yllätyksenä kun viimeeksi tilailin vitamiineja. Mahdollisesti vaihdettava kaupppa EU:n sisäiseen, halpaahan tuolla on edelleen mutta tullirumba on työläs..

Mutta, onko kellään tietoa tuosta linkittämästäni sikapossusta? En haluaisi tilata mitään josta voisi aiheutua ongelmia..

swiftdoll

Unread post by swiftdoll » 01 Mar 2013 10:06

Kannattaa laskea eurojen mukaan koska kurssit vaihtelee, iherb ainakin laskee sen valmiiksi, eli loppusumma (postikuluineen!) kun on alta 36e niin pitäisi säästyä tullaukselta - mikäli siis pelkkää ravintolisää tilaa jollon alvi 14%. Hygieniatuotteissa vaikkapa raja on 22e.

Mulla on tuota raw thyroidia ja raw adrenaliinia purnukat, tilasin tommosen pienen erän mukana. Olis kans kiva tietää miten siihen saattavat suhtautua, noi aineet ei kuitenkaan sellaisinaan esiinny lääkeluettelossa. Pitäis löytää joku erikseen eläinperäisiä ravintolisiä koskeva säädös, jos sellaista siis edes on olemassa. Voihan sen possun kilpirauhasen hakea lähimmältä teurastamoltakin ilman sen kummempia lupia *justjoo*

nenni

Unread post by nenni » 08 May 2014 19:18

Söin pitkään kourallisen Natural Sourcen Raw Thyroidia päivässä kunnes aloin ottaa tyroksiinia. Tuli muuten pikkuisen kalliiksi, mutta mikään muu ei auttanut eli pakko se oli maksaa. Tuo noin kymmenen kapselia päivässä nosti T4-arvoa muutamalla, mutta ei tarpeeksi poistamaan läheskään kaikkia oireita. Pahimpaan masennukseen ja itsetuhoisiin ajatuksiin kyllä auttoi. On siis laillinen valmiste ja sitä voi huoletta tilata postitse. En kuitenkaan suosittelisi syömään sitä tyroksiinin kanssa ellei ole lääkärin hyväksyntää siihen. Se näyttää kuitenkin sisältävän pieniä määriä hormoneja (vaikka ei pitäisi), koska minulla nuo arvot parani sen pari pykälää.

kilpparieitoimi

Unread post by kilpparieitoimi » 25 Jan 2015 18:51

Mitä muita ravinteita terveellisen ruokavalion ohella suosittelisitte kuin pelkästään tätä Thyroid Energyä?

Seleeniä? D-vitamiinia? Mitä muuta?

MaijaVaan

Unread post by MaijaVaan » 27 Jan 2015 21:48

Seleeni, D-vitamiini, C-vitamiini, vahva maitohappobakteeri (=probiootit), sinkki, B-vitamiini, sekä mulla lisäksi menee rautaa mutta se on kyllä anemian eikä kilpparin takia . Nämä nyt ainakin joka päivä.

En ole käyttänyt tuota Raw Thyroidia, koska käytän Suomesta erityisluvalla saatavaa Thyroidia (ennen käytin Armour Thyroidia) mutta olen lisäravinteilla saanut itseni niin hyvään kuntoon, että ei mene enää kuin 1 tabl. Thyroidia päivässä ja sekin on kai jäämässä pian pois. Koska en siis käytä Raw Thyroidia niin mulla menee vielä lisäksi 1 per pv tuo Kelp-merilevävalmiste, mutta Kelpiä on tuossa Raw Thyroidissa niin paljon (300 mg/tabu), että sitä ei kyllä tarvitse enää erikseen ottaa, jos tuota syö.

Suosittelen skeptisimmällekin lämpimästi lisäravinteita vajiksen hoitoon. Olen aina pitänyt niitä humpuukina, kunnes itse olen niiden avulla parantunut. (Väärin parannuttu, totesi endokrinologini tosin tästä asiasta, vaikka joutui pitkin hampain myöntämään, että on se vajis nyt vaan mennyt ohi :) )

Siilix

Unread post by Siilix » 24 Feb 2015 23:34

Onko tuo Natural Sources raw thyroid turvallinen tuote käyttää vaikka lyhyen ajan?

astmt30

Unread post by astmt30 » 14 Aug 2016 10:57

Onko näistä kertynyt uusia ja millaisia käyttäjäkokemuksia viestihiljaisuuden aikana?

"Raw Thyroid" googlattunakan ei tuonut valmistajan sivua, olisin halunnut tarkistaa jodin määrän.
Aiemmassa viestissä varmaan tarkoitettu 300mcg eli 300ug?
"Thyroid Enegy" kertoo määräksi 200ug joka sekin kuullostaa paljolta. Ystävä ei voi ottaa yhtään jodia.

Onko Suomeen tilattu tri Lowe'n "Thyro Gold"ia? Aika kallis https://www.naturalthyroidsolutions.com/
(Heillä ulkomaantilausten minimimäärä nostaa summan tullausta vaativaksi)

Tosiasia joka tapauksessa on että Suomessa moni pahoistakin oireista kärsivä ei saa lääkereseptiä.
Ovatko tällaiset spesifiomattomat "supplementit" avuksi?
Joillakin väitetään auttaneen luontaistuotekaupan aminohappo L-tyrosiini?

Moni ei voi lähtea Kreikkaan tai Saksaan hakemaan reseptiä ja lääkkeitä.
Eikä ole asiaa Italiaan, josta voisi ostaa reseptivapaita "Liotir" T3-tippoja.

Turistit väittävät saaneensa kilpparilääkkeitä ilman reseptiä Kanarialta? Pitääköhän paikkansa?
(Edit: Kuulemma tyroksiini on Espanjassa reseptivapaa.)

astmt30

Unread post by astmt30 » 24 Aug 2017 11:58

Diagnoosit ovat tiukassa myös Englannissa ja nämä "supplementit" ThyroidUK:n puheenaiheena usein.
Maineikas tri Peatfield suositteli "Nutri Thyroid" -tuotetta, mutta saatavuudessa on ollut ongelmaa.
"Metavive" on viimeksi nostettu vaihtoehdoksi. "Thyrovanz" on joskus mainittu, joskus jokin muukin.
Olikohan "Nutri-Meds"?

Takapakkia? 1800-luvulla ennen eläinperäisiä lääkkeitä aamiaisleivällä viipale sian kilpirauhasta.
Nyt Uudesta-Seelannista tuotettua naudan tai sian kilpirauhasta puristetaan pillereiksi.

Post Reply